Pathologic Squad

PathologicSquad


#1 2011-01-21 13:17:41

 Włodi

Admin

status p3z3t@aqq.eu
25425249
Skąd: Ostrowiec Świętokrzystki
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 1308

Lineage ll

Rozmowy dotyczące gry L2.


1.Ludzie


................................................................................................................
-Alkohol jest dla tchórzów, którzy nie umieją poradzić sobie z codziennością.
-Dolej mi !

Offline

 

#2 2011-01-22 13:20:04

 Włodi

Admin

status p3z3t@aqq.eu
25425249
Skąd: Ostrowiec Świętokrzystki
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 1308

Re: Lineage ll

Poradnik o L2

1. Ludzie.



Gladiator




Gladiator to ciezka postac do expienia.
Zalety :
- bardzo duża wytrzymałość
- duży DMG w połączeniu z mocnymi skilami
- idealny do PvP
Wady :
- niski atak speed
- ciężki w expieniu
Expienie :
1 - 20 lvl - okolice
20 - 30 lvl - Execution Ground.
30 - 40 lvl - Death Pass
40 - 50 lvl - DV
50 - 60 lvl - Cemetery, Forbidden Gateway
60 - 70 lvl - Forest of Dead, BS (monstony)
70 - 80 lvl - Imperial Tombs, Varka/Ketra (quest na 3 rd)
Skile do expa :
Detect insect weakness - zwiększa dmg zadawane owadom
Detect animal weakness - zwiększa dmg zadawane zwierzętom
Detect plant weakness - zwiększa dmg zadawane roślinom
Detect Dragon Weakness – zwiększa dmg zadawane smokom
Eye of the Hunter - zwiększa dmg zadawane owadom, roślinom, zwierzętom
Eye of slayer - zwiększa dmg zadawane bestiom, magicznym stworzeniom, gigantom, smokom
Sprzęt :
C grade
Armor - Plated Leather Set (+ 4 STR i -1 CON) / Full Plate Set (Max HP +270)
Weapon - Katana*Katana (enchanted by 4 or more, its Atk. Spd. will increase by 4%.) / Stormbringer*Stormbringer
Polecam Plated Leather Set i duale katany
B grade
Armor - Blue Wolf (Speed +7, HP recovery rate +5.24%, STR+3, CON-1, DEX-2)
Weapon - Samurai Long Sword*Samurai Long Sword (enchanted by 4 or more, Atk. Spd. will increase by 4%) Tsurugi*Tsurugi (enchanted by 4 or more, critical will increase by 54)
Caliburs*Caliburs (enchanted by 4 or more, P. Atk. will increase by 127 on a critical attack)
Polecam Blue Wolf oraz duale SLS. Można kupić duale calibrusy ale zależy ile kto ma kasy
A grade
Armor - Tallum Plate Armor (P. Atk. Spd. +8%, weight limit +5759, chance to get Poison/Bleed attack -80%, STR+2, CON-2) / Majestic Plate Armor (P. Atk +4%, accuracy +3, resistance stun 50%, STR+2. Con-2 )
Weapon - Keshanberk*Keshanberk (enchanted by 4 or more, Atk. Spd. will increase by 8%)
Damascus * Tallum Blade (enchanted by 4 or more, Atk. Spd. will increase by 8%)
Keshanberk*Damascus (enchanted by 4 or more, Max HP will increase by 25% as well)
Polecam Tallum Plate Armor i duale Keshanberk*Damascus
S grade
Armor - Imperial Crusader Breastplate (DEX-2, STR+2, P. Def. +8%, Max HP +445. Chance to get Sleep/Hold attack -70%)
Weapon -; Tallum Blade*Dark Legion's Edge (enchanted. Max HP +15%, Max MP +20%, Max CP +30% when enchanted by 4)
Tutaj nie ma co polecać
Zestaw buffów pod PvP
Buffs:
Wind Walk, Might, Mental Shield, Bless the Soul, Haste, Death Whisper, Shield, Magic Barrier, Bless the Body, Resist Shock, War Chant, COV, champion, reneval

dance/song:
Warrior, Fire, Fury, Earth, Vitality, Wind, Warding
PvP
Tak jak na początku wspomniałem glad jest bardzo dobrą postacią do PvP/ PvE/ Siege. Na dobrych bufkach możemy bez problemowo położyć każdego. Wiele ludzi uważa glada za trudną postać do opanowania, ale tak do końca nie jest. Wystarczy parę treningów na arenie z kumplami, aby opanować sztukę "podstawowego" PvP. Glad może mieć 2 style walki : w zwarciu oraz na dystans. Pierwsza to atakujemy tzw. "combo" czyli Sonic Buster, Sonic Storm, Triple Sonic Slash, Double Sonic Slash, a druga polega na używaniu 3 skili : sonic storm -> sonic blaster -> sonic rage itd. Taką taktykę jedynie możemy zastosować z magami, ponieważ te skile zadają wystarczający dmg aby ośmieszyć maga. Chciałbym jeszcze podkreślić żeby nigdy w PvP nie bić normalnymi hitami bo to jest strata czasu i zadajemy marny dmg
Najważniejsze skile w PvP
Triple Sonic Slash - najpotężniejszy skill atakujący potrzebuje 4 naładowań
Double Sonic Slash - 2 pod względem dmg. Skill potrzebuje 3 naładowań
Sonic Blaster - jest to tzw. "banan" skill atakuje wroga na odległość potrzebuje 2 naładowań
Sonic Storm - skill również atakuje na odległość konsumuje 2 energy stone
Sonic Buster - skill obszarówka również konsumuje 2 energy stone
Sonic Rage - skill dostępny po 3 rd na 78 lvl atakuje przeciwnika na dystans oraz ładuje nas przy każdym hicie.
Sonic Focus - służy do ładowania się
Vicious Stance - zwiększa sile krytycznego ataku, ale ciągle konsumuje MP. Skill jedynie można włączyć w PvP, ale lepiej zostawić mane na co innego
Duelist Spirit - zwiększa atak speed oraz daje nam dodatkowe obrażenia w pvp
War Cry - zwiększa nam p.atak
War Frenzy - odporność na sleep i stun
Sonic Move - daje nam bonus do speedu przez 15 sekund
Lionheart - ten skill to po prostu bajka kompletnie nic nie wchodzi na nas jak go odpalimy. Daje nam odporność stun, paraliże, sleep, slow
Sonic Barier - to jest takie UD, które trwa przez 10 sekund
Przed PvP starajmy się być naładowani do max poziomu, odpalmy war cry oraz duelist spirit. Przeciwnika atakujemy tzw. "combo" czyli Sonic Buster, Sonic Storm, Triple Sonic Slash, Double Sonic Slash. Stosujemy taką a nie inna kombinacje skilli. Następnie ładujemy się przy pomocy Sonic Rage jeżeli go posiadamy a jeśli nie to Sonic Focus. Starajmy się ładować do najwyższego poziomu, ponieważ wtedy uzyskujemy największy dmg.
Glad vs Tank
Najważniejsze jest odpalić lionheart z racji stunów od tanka. Walka będzie się toczyć w zwarciu stosujemy combo -> ładowanie -> combo. Jeżeli tank włączy UD to uciekamy, a przez ten czas możemy się trochę poleczyć skilami Braveheart oraz Battle Loar. W razie komplikacji to nasze UD -> combo i powinniśmy wygrać.
Glad vs mag
Również ważne abyśmy włączyli lionheart, dobiegamy jak najszybciej a dalej 2 combo i po sprawie Jak jest summon to najpierw jego ubijamy a później wroga. Jeżeli bishop nam spali mane to praktycznie po PvP bo glad bez many to jak samochód bez silnika. Z magami nie ma się większych problemów. PvP z sps możemy się spodziewać trochę innego przebiegu walki. Jeżeli otrzymamy od sps-a ice vortex oraz frost bolt to będziemy ruszać się jak mucha w smole. Atakujemy przeciwnika na dystans skilami w kolejności : sonic storm -> sonic blaster -> 2 razy sonic rage itd. Pamiętajmy że musimy być naładowani do najwyższego poziomu, ponieważ wtedy osiągamy najwyższy dmg.
Glad vs archer
Oczywiście lionheart można też się pokusić war frenzy. Tu w szczególności przyda nam się skill Sonic Move, ponieważ w tej walce będzie dużo biegania za wrogiem. Atak combo-> ładowanie-> combo w razie problemów UD -> combo. Nigdy nie stosować wali z łucznikiem na odległość bo nie wytrzymamy tylko krytów na dystansie. jak pokonacie łucznika na odległość to oznacza że on był totalnym nobem
Glad vs dager
Tej walki nie można być w 100% przekonanym że wygramy. Jak wejdzie lethtal to mamy po walce. Najważniejsze nie dać się obejść oraz trzeba pilnować target. Kiedy walczymy z TH +79 to nie używać Sonić rage do ładowania tylko sonic focus ( nie musimy ciągle zaznaczać target)
Glad vs Destro
W tej walce nie ma co się obawiać frenzy. Trzeba wyczuć kiedy będzie destro odpalać frenzy i zaatakować całą siłą, a jeżeli nam nie uda się ta sztuka UD max ładowanie combo i liczyć, że przeciwnik padnie. Przed walką lionheart, żeby nas nie zaskoczył stunem.


................................................................................................................
-Alkohol jest dla tchórzów, którzy nie umieją poradzić sobie z codziennością.
-Dolej mi !

Offline

 

#3 2011-01-22 13:26:47

 Włodi

Admin

status p3z3t@aqq.eu
25425249
Skąd: Ostrowiec Świętokrzystki
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 1308

Re: Lineage ll

Palladyn



Human Fighter-> Human Knight-> Paladin

Paladyn jest klasycznym tankiem, którego zadaniem jest ściąganie na siebie mobów i umożliwianie w ten sposób reszcie drużyny skuteczną eksterminację bestii. Specjalizuje się w uzbrojeniu: miecz/blunty (sword/blunt), ciężka zbroja (heavy armor) i tarcza (shield). Ponadto jest postacią predysponowaną do zwalczania nieumarłych (undead monsters).

Human Fighter

Skille do rozwinięcia: pasywne+ Power Strike i Relax.
Expienie: Talking Island, Elven Ruins.


Human Knight

Skille do rozwinięcia: pasywne + Shield Stun + Ultimate Defence + Majesty + Hate + Divine Heal + Deflect Arrow.
Drain Energy nie może być rozwijany przez Paladyna, więc można sobie ten skill darować.
Expienie: Abandoned Camp, Ruins Of Despair, Ruins of Agony, Execution Ground, Death Pass, ewentualnie Cruma Tower.

Paladin

Siłą Paladyna jest Shield Stun (Ogłuszenie Tarczą), dzięki któremu można bezkarnie obijać oszołomionego przeciwnika. U Paladyna skill ten jest bardzo skuteczny, więc przede wszystkim rozwijaj Shield Stun i korzystaj z niego do woli.

Inną zaletą jest duża odporność na ciosy:
- pierwszą linią obrony jest ciężka zbroja (Heavy Armor Mastery)
- drugą tarcza blokująca damage (obrażenia) + Shield Mastery
- trzecią skille: pasywny Final Fortress (Ostatnia Forteca) i aktywny Majesty (Dostojność)
- pozostaje jeszcze skill Ultimate Defence (Obrona Ostateczna)- przeciwnicy zadają niezauważalne wręcz obrażenia, ale postać jest unieruchomiona i skill długo się odnawia, więc używaj go rozważnie.

Paladyn ma bardzo przydatne selfbuffy :
- Majesty- podnosi Physical Defence kosztem Evasion
- Iron Will- zwiększa Magic Defence, w połączeniu z pasywnym Magic Resistance (Magioodporność) i dobrą biżuterią czyni z Paladyna postać dość znacznie uodpornioną na czary przeciwników.
Deflect Arrow przydaje się tylko przeciw łucznikom, więc nie jest nieodzownym skillem.

Taktyka:

Wymienione powyżej zalety czynią z Paladyna wybitną postać z grupy tanków:
1.Wyposażony w selfbuffy i buffy, skillem Hate Aura Paladyn ściąga na siebie moby. Wysoki P.D. i tarcza pozwolą wydatnie zredukować skutki ataków.
2.Shield Stun osłabi możliwości bojowe przeciwników.
3.W tym czasie reszta party masakruje moby, tudzież leczy Paladyna.
4.W sytuacji krytycznej życie ratuje Ultimate Defence.
5.Skill Hate służy do sprowokowania pojedynczego moba do ataku, co może się zawsze przydać.
6.Po wyleczeniu Paladyna można zacząć zabawę od nowa.

Paladyn jest też zabójcą nieumarłych dzięki skillom:
- Holy Armor (Święta Zbroja, pasywny, zwiększa obronę przeciw undead)
- Holy Strike (Święty Grom, aktywny, czar zadający obrażenia truposzom)
- Sanctuary (aktywny, obniża siłę ataku nieumarłych)
Dzięki nim Paladyn może całkiem skutecznie expić solo w lokacjach pełnych nieumarłych, np. Dragon Valley.

W ostateczności Paladyn może poświęcić swoje MP na leczenie:
- siebie (Divine Heal)
- innej postaci (Holy Blessing)
Skill Sacrifice (Poświęcenie) jest z reguły niewykorzystywany.


PvP

Na arenie Paladyn sprawuje się bardzo dobrze. Selfbuffy+ Shield Stun+ Ultimata Defence robią swoje. Jeśli M.Def. nie jest zaniedbywane, to i mistykom może dać radę.
Podczas wojen klanowych i siege jest już o wiele gorzej. Paladyn jest względnie powolny i zawsze można próbować mu uciec, trzymać na dystans, ostrzeliwać.

Ogólnie Paladyna powinni wybrać gracze, którzy wysoko cenią sobie szlachetność i poświęcenie, nie obawiają się ryzykować i narażać. Poświęcanie swoich HPeków, narażanie się na ciosy i osłanianie słabszych to droga Paladyna. A nagrodą jest zsyłanie nieumarłych na potępienie i doprowadzanie wrogów do załamania nerwowego swoją odpornością na ciosy i magię, tudzież shield stunami.


................................................................................................................
-Alkohol jest dla tchórzów, którzy nie umieją poradzić sobie z codziennością.
-Dolej mi !

Offline

 

#4 2011-01-22 13:31:21

 Włodi

Admin

status p3z3t@aqq.eu
25425249
Skąd: Ostrowiec Świętokrzystki
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 1308

Re: Lineage ll

Warlord



Warlord to dmg dealer specjalizujący się we władaniu bronią typu Polearm, co wiąże się z tym -> bicie kilku do kilkunastu przeciwników na raz. Używa zbroi typu Heavy Armor, czyli jak każdy wie zbroi ciężkiej, ktora zapewnia większy P.Def. Jego dodatkowym atutem jest ogromna ilość HP.

Etapy grania


Human Fighter:
Do osiągnięcia 20 kręgu rozwijamy swoje umiejętności jak zwykły rycez. Miecz/obuch + tarcza, dla upartego Polearm (choć to bez większego sensu). Skillami rozwijanymi do 20 kręgu będą: Power Strike, Weapon i Armor Mastery oraz Relax.

Human Warrior:
Od momentu osiągnięcia 20 poziomu oraz zrobienia questa na profesję, zaczynamy używać broni typu Polearm. Rozwijamy skille pasywne: Polearm Mastery oraz Heavy Armor Mastery. Aktywne to wszystkie skille używane z Polearmem (Wild Sweep itd.) oraz wszystkie skille uniwersalne. Opcionalnie, choć nie polecam, Stun Attack (używane wyłącznie z Bluntem), ponieważ potem będziemy mieli nasz, Polearmowy stun.
Dla Human Warriora są różne taktyki expienia. Najbardziej popularne i najwydajniejsze na tym kręgu są:
Solo:
Zbieramy słabe agresywy i tłuczemy wszystkie naraz.
Z kapłanem:
Zbieramy agresywy mniej więcej na naszym kręgu i tłuczemy wszystkie naraz.
Z kapłanem i tankiem:
Tank zbiera najsilniejsze moby, przy których nie padnie, kapłan nas leczy, a my tluczemy wszystkie naraz.
Przy takich taktykach miejsca są dowolne. Na początek polecam Elder Impy(agressive) w RoD.


Warlord:
Po osiągnięciu 40 poziomu i wykonaniu zadań na zmianę profesji stajemy sie naszym wymarzonym Warlordem. Dostajemy wspaniałe skille (Thunder Storm i Whirlwind z atakujących) i świetne selfbuffy (Lionheart itp.). Stajemy się świetnymi przyjaciółmi dla kaplanów. Taktyk na expienie jest babrdzo wiele. Na początek polecam pierwsze piętro Cruma Tower wraz z Healerem i Tankiem, znaną wam techniką. Reszty nauczycie się sami z biegiem czasu.

W swoim czasie dopisze coś na temat PvP.


................................................................................................................
-Alkohol jest dla tchórzów, którzy nie umieją poradzić sobie z codziennością.
-Dolej mi !

Offline

 

#5 2011-01-22 13:35:56

 Włodi

Admin

status p3z3t@aqq.eu
25425249
Skąd: Ostrowiec Świętokrzystki
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 1308

Re: Lineage ll

Sorcerer




Rozwój postaci
Zaczynamy jak wiadomo z niczym.Levelując wykupujemy tylko czar najczęściej używane przydatne przy szybkim expieniu.
do 20 lvlu - Wind Strike + IceBolt
20-40 lvl blaze + aura flare
40+ lvl Prominence + Aura flare
Reszta czarów to dodatki na PvP.Jeśli oczywiście mamy nadmiar SP lub nie jesteśmy liderem klanu wykupujemy wszystko.

Sorcerer to mag wypośredniony między jasnym i ciemnym elfem innymi słowy jest dość szybki i ma "pierdnięcie".Sprzęt polecam dobierać raczej pod względem prędkości czarowania niż siły ataku magicznego jednak bez przesady. W pewnym momencie dochodzimy do punktu kiedy czarujamy tak szybko ,że skile nie nadążają sie ładować ja sugerowałem się tym punktem by zastopować "przyśpieszanie.

Ubranka :
do 40 Devotion Set
40-61 Karmian Set
61-80 Dark Crystal Set
Broń nie zawsze można mieć taką jak chcemy więc wiadomo wybieramy najlepszą na jaką nas stać ,dobrze by było żeby miała SA Accumen lub Empower.

Symbole :
Mója strategia dobory symboli sprowadza się do uzyskania równowagi.Jak pamiętamy można dodać soie tylko +5 którejś ze statystyk podstawowych ,więc trzeba uważać.
+4 WIT -4 MEN
+4 INT -4 MEN
+4 CON -4 STR
Dodam jeszcze ,że opisany przeze mnie set DarkCrystal również udejmuje -2 MEN ,więc niestety sumująć wszystko wychodzi -10 MEN.Jak to się przekłada na praktykę? Przy biżuteri A grade strata wynosi około 150 m def i +/- 200 punktów many co nie jest dużą wartością jeśli weźmiemy pod uwagę ile m def i many mamy oraz co najważniejsze ile dzięki temu zyskujemy!!
Ostatni slot (z trzech jak wiadomo) przeznaczyłem na podniesienie CON gdyż odpowiada za ilość życia ,limit wagi i defa.Lepiej dodać +4 CON niż +1 WIT czy INT (ograniczenie do 5)

Subklasy :
Jest kilka szkół.Dobieramy klasy w zależności :
-gramy sami czy w licznym klanie
-mamy zawsze buffera blisko
-chcemy być lepsi w ataku czy trudniejsi do zabicia

Sorc+Prophet+Sillien Elder = Mamy wszystkie buffy których nam trzeba (Accumen , Empoer ,Berserker).Mamy możliwość chodzenia na samotne wyprawy oraz przydajemy się kolegom którzy potrzebują buffów.

Sorc+BladeDancer+Prophet = podobnie jak wyżej ,nieco inny zestaw buffów jednak mamy więcej HP i Defa

Sorc+Dark Avanger+Necro Mancer = ciekawa hybryda posiadająca dużo skili debufujących oraz HP i defa (no i Ultimate Defence)

Expienie
Walka na dystans, wybieramy moby na 3-4 strzały (zależy od serwera) nie opłaca się używać Sleepa i uciekać.Walimy dwa razy czarem dalekiego zasięgu i kończymy Aurą.
Jeśli bardzo się nudzimy można pobawić się takimi skilami jak BlazingCircle oraz Rain of Fire i bić małe grupki.Pamiętamy jednak ,że jesteśmy podatni na ataki i przerywanie czarów.
Na wyższych lvlach można zacząć używać Surrender to Fire jednak pochłania on tyle samo many co zwykły atak. Proponuje kalkulacje czy opłaci się go używać.

PvP
vs Mag - na początek (na wyższych lvlach) ładujemy seeda i walimy Inferno/Aura Symphony jak nie mamy to zaczynamy Prominence.Potem szybki Sleep i (obowiązkowo) Cancel.Jeśli wszystko idzie po naszej mysli kończymy Aurą.
vs Wojownik : - podstawą jest trzymanie dystansu jesli trzeba biegamy do końca walki byle by nie podszedł.Zaczynamy tak samo jak z magiem można tylko oszczędzić sleepa ,jeśli Cancel zadziała wygraliśmy.
vs Łucznik :- zaczynamy Sleep i Cancelem (jak nie wejdzie dobiegamy do przeciwnika) i ciągle Aura na przemian z Prominence jeśli ucieka.

Reasumując podstawą walki Sorcerora jest Cancel.Jak wiadomo siłą wszystkich klas są buffy usunięci ich powoduje ,że postać staję się kukiełką.

Siege
Tutaj dowolność ,wiadomo że zdarzają się różne sytuacje.Lepiej jednak trzymać się zdala od przeciwników.Walimy Inferno/Prominence oraz Aura Syphony i staramy utrzymać się przy życiu. Aura Flare używamy tylko gdy ktoś niemądrze podbiegnie do nas.

Brakuje tu jeszcze opisu postaci po 3 klasie - Arche Maga.Opisze to wkrótce.


................................................................................................................
-Alkohol jest dla tchórzów, którzy nie umieją poradzić sobie z codziennością.
-Dolej mi !

Offline

 

#6 2011-01-22 13:37:48

 Włodi

Admin

status p3z3t@aqq.eu
25425249
Skąd: Ostrowiec Świętokrzystki
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 1308

Re: Lineage ll

Prophet (by Ganisz)



Witam. Podam kilka cennych wskazówek dla przyszłych prophetów.

Przede wszytkim pamiętajcie, że wasze zadanie to utrzymywanie buffów w stałej gotowości. Wbrew pozorom całkiem nieźle leczycie, więc nie dziwcie się, że w party bedzięcie też medykiem. Dopóki nie dorobicie się healera w klanie / party, to możecie być pewni, że leczenie to będzie wasza druga powinność. Prophet to Buffer - najlepszy do Duo lub grup do 5 ludzi.

Teraz powoli przejdziemy do skilli. Nie ma sensu, abym wymieniał wszysktie buffy, ktore ma prophet i opisywał co i jak. Powiem tylko tyle: powinniście ustawić sobie kilka paskow z zestawami buffów. Tj. pasek dla DD, Tanka, Maga, Uniwersalne.

Ważne! Zaczynając buffować startujcie od Bless the Body/ Soul, ponieważ dodają HP i MP i podczas dalszego buffowania HP i MP zregeneruje się.

Pamiętajcie, że w momencie, gdy musicie zbuffować całe party możecie się nie wyrobić z maną, dlatego też proponuję maksymalnie zbuffować głównego tanka, który bierze na siebie moby, a reszte uzbroić tylko w najważniejsze buffy.

Berserker- świetny buff. Pamiętajcie, żeby nie rzucać go na tanka! Chyba, że prosi o tego buffa.

Ważna rzecz: jeśli w party jest inny buffer, to dogadajcie się kto jakie buffy rzuca- niektóre, pomimo różnic lev macie na takich samych poziomach. Nie dublujcie się, szkoda many.

Jeśli w party jest SwS i BD pamiętajcie, żeby nie rzucać wszystkich buffów. Zostawcie kilka slotów na songi i tance!

Jeśli nie walczycie i party samo z siebie leje mobki to siadajcie, aby restować manę, ewentualnie otwierajcie sklep ( sprzedaż ), wówczas szybciej leci regeneracja- niewiele ale zawsze.

Nie rzucajcie buffów podczas walki- ściągacie wówczas wrogów na siebie.

Używajcie roota i sleepa- nieraz uratuje wam życie.

Sprzęt:
Jest tu kilka szkół. Pierwsza podstawowa: duale i jazda. Fakt niezły dmg, zwłaszcza po zbuffowaniu samego siebie, jednak nie możecie stosowac zasady root i bicie moba na dystans ( taktyka przy luku i polearmach ). Nie ma sensu używac różdzki- wasze ofensywne zaklęcia nie mają znaczenia, z wyjatkiem roota i sleepa.

Proponuję używać robe na każdym poziomie, ale wiem że b-grade BW light też jest popularna. Dlatego co komu się podoba. Pamiętajcie, że sami nie expicie, więc ja stawiałem na MP, stąd zalecenie do robe.

Macie mnóstwo znajomych jako buffer. Od 52 lev nie będzie party, które was nie przyjmie. Klany zabijają się o bufferów.

Buffer to postać trzymająca się z tyłu, która odpowiada za party. Pokochalem buffera od momentu, gdy mogłem szaleć z party po AL. Jest super, tam nie można się nudzić.

Buffer ma skill Return- to błyskawiczny townportal, używajcie go, by ratować skórę.

Zapewne to nie wszytko, ale będę uzupełniał listę.

Pozdrawiam!


................................................................................................................
-Alkohol jest dla tchórzów, którzy nie umieją poradzić sobie z codziennością.
-Dolej mi !

Offline

 

#7 2011-01-22 13:40:19

 Włodi

Admin

status p3z3t@aqq.eu
25425249
Skąd: Ostrowiec Świętokrzystki
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 1308

Re: Lineage ll

Hawkeye




HE jest ludzkim łucznikiem. Jego imię przetłumaczone na jakże piękny język polski brzmi "Sokole Oko". HE różni się od innych łuczników następującymi cechami:
-jest z nich najwolniejszy
-największy atk. spd.
-średnia siła ataku
-najwięcej HP z łuczników
-posiada pasywne skille Critical Power, Critical Chance i Boost Atk. Spd.
-skill Dash dający na 10 sekund wielkiego boosta szybkości
-posiada skill Burst Shot (nie ma go PR)
-posiada skill Snipe, jego największy atut
-skill HawkEye zwiększający accuracy kosztem p.defa

Przechodzimy do rzeczy:

1. Exp :

Lvle 1-20 - myślę, że spokojnie można wbijać na wyspie startowej
20-30 - okolice Dion, z czasem przenosimy się na Neer Ghoule na początku EG
30-40 - polecam bicie na FoS, moby szybko giną, pięknie wchodzą krytyki
40-50 - świetnie bije się w Garden of Eva, na początku Blade Stakato, potem schodzimy coraz głębiej... Zauważyłem, że w dobrym party można bardzo miło kasę z Garden Guardów dropić (samemu ze względu na Leadera nie dalibyśmy im rady), poza tym polecam bicie Tarlk Basilisk na północ od Wieży z Kości Słoniowej (Ivory Tower)
50-60 - DV, można na cmentarzu, stopniowo wchodzimy do LoA/DVC i na FG, można bić na Beast Farm albo obok Goddard, mobki mają bardzo mało HP i szybko giną, a exp nienajgorszy
60-70 - za dużo lokacji, nie będę opisywał tylko wymienię kilka - VoS, głębiej w LoA/DVC, ToI, początek WoA, początek Forest of Dead. Gdy nie ma party - koło Goddard na antylopkach
70+ - FoG, dalsze WoA, Imperial Tomb, wyższe piętra ToI, itd. Można expić wszędzie, gdzie znajdzie się party i odpowiednie mobki..

Oczywiście na każdym poziomie można bić w odpowiednich katakumbach.

2.PvP:

Walcząc z tankami nie strzelaj normalnie, z SS. Wal ze skilli, Deflect Arrow ich nie blokuje. A jak wiadomo HE skille ma silne. Polecam próbować kite'ować, ale w przypadku TK i SK marne szanse, z DA też ciężko, bo ma Hamstring.

Walcząc ze sztyleciarzami łucznicy często popełniają zasadniczy błąd: uciekając. A jeżeli sztyleciarz bedzie szybszy lub (TH) wrzuci Dasha, to dostaniemy serię blowów w plecki, a to nic przyjemnego. Lepiej stanąc przodem do sztyleciarza, wrzucic snipe i strzelać, próbując stunować.

Magowie.... Stosować taktykę Hit&Run, jak najczęściej walić stuna. Magowie zwykle są bardzo powolni i mają mało CON. Chyba że dosiądzie stridera. Ale w czasie przywoływania go będzie bezbronny, w końcu trwa to kilka sekund.

W wypadku PvP na arenie nie ma innej możliwości jak stanąć na środku, wrzucić Snipe i strzelać do wszystkiego co się rusza. Bardzo ucierpią Tyranci, ktorzy latają w Light Armorach. Ale w ich przypadku należy modlić się, żeby nie zdążył dojść. A niestety zwykle zdąży...

3.Sety:

NG - Wooden Set, dodaje HP, MP nie powinno nam braknąć, a HF jest dość wolny i nie zawsze da radę uciec... Mając robe można łatwo zginąć
D grade - Manticore set, dodaje 92 do MP, można dłużej strzelać bez odpoczynku
C grade - widzę 3 opcje:
-Drake Leather set - bonus do M.def., na magów
-Theca Leather set - bonus do P.def, może się przydać
-Plated Leather set - chyba najlepsza opcja, +4 STR -1 CON, daje naprawdę dużego kopa do P.atk
B grade - tutaj chyba lepiej niech każdy decyduje. Ja wymienię wady i zalety:
-Zubei light - +4 do evasion, dla łucznika za bardzo się nie nadaje, lepsze na siege, kiedy na murze z odpalonym Snipe każde evasion się przydaje
-Avadon light - bonus do M.def, całkiem niezłe na magów, ale mam inną opcję 
-Blue Wolf Light set - podobno set głównie dla summonerów i bufferów, ale moim zdaniem wcale nie! Wprawdzie bonus do Cast Spd. zupełnie nieprzydatny... Nie rekompensuje nam w żadnym stopniu utraty odporności na sleepy i debuffy z -WIT (na szczęście HE może zrobić Dye -INT +WIT)... -2 INT, najlepszy stat do odjęcia dla HE. Nie posiadamy żadnych skilli magicznych. +3 MEN, daje sporo M.Def, może się przydać na magów, no i doda nam trochę many. Set daje również 5% p.defa... Do niedawna wykluczałem BW light jako set dla HE, teraz widzę że to wcale niegłupi pomysł... U innych jest gorzej: utrata INT i WIT dla PRa (debuffy, drainy) czy SRa (tylko entangle) nie jest przyjemne...
-Doom Light set - najpopularniejszy set u wszystkich łuczników, duży bonusik do DEX, odejmuje 1 STR ale w zamian +2,7% p.atk., zwiększa weight, regeneracja MP i odporność na truciznę... Niestety, przy tak niskim DEX jaki ma HE ten bonus niewiele mu daje, dlatego wg. mnie lepszy jest BW light
A grade - jedyna słuszna opcja - Majestic light. Bonus do p.atk. w zasadzie równy temu z Plated Leather seta, +50% stun resistance, dzięki czemu możemy odjąć sobie więcej CON, +DEX, co zawsze się przyda (mały bonus, ale zawsze bonus), +240 MP - mówi samo za siebie, no i zwiększony weight limit - więcej strzał i SS... Ci łucznicy, którzy nie mają Majestica po prostu nie mają na niego pieniędzy... Jednak myślę, że w takim wypadku najlepszą opcją byłby DC light set.
S grade - myślę, że lepiej zostać przy Majesticu niż brać Draconica...

4.Łuk:

NG i D Grade - ze względu na brak SA ten, który ma najwięcej p.atk.
C grade- Eminence Bow SA Cheap shot lub, jeżeli nas nie stać, Akat Longbow (sądzę, że najlepszym dla niego SA byłoby to zmniejszające spożycie SSC)
B grade - Bow of Peril SA Quick Recovery, będziemy zadawali większy dmg w jednostce czasu, lub Cheap Shot, będziemy mogli dłużej strzelać bez przerwy. Ogólnie przyjęło się, że QR jest na PvP, a CS na PvM
A grade - Soul Bow SA Quick Recovery. Carnage Bow jest raczej do kittingu, a HE tego procederu ze względu na swoją szybkość zbytnio nie lubi
S grade - mamy tylko Draconic, chyba że zasłużymy na Hero.. Na Draconicu jest jedno opłacalne, ale jakże genialne SA - Focus, i to dodające sporo, bo aż 88 do critical rate... Cheap Shot w tym wypadku jest w porównaniu do Focusa bardzo, ale to BARDZO mizerny...

5.Dye - widzę dwie możliwości:

+4/5 STR -4/5 CON
+4/5 WIT -4/5 INT

lub
+4 STR -4 CON
+4 DEX -4 CON (mały bonus do statów modyfikowanych przez DEX)
+4 WIT -4 INT

W tym wypadku tracimy zbyt dużo CON, zwłaszcza do 60 lvlu jest to bolesne, dlatego polecam pierwszą opcję
Oczywiście można używać "słabszych" symboli, np. +3 -3, zwłaszcza w przypadku CON, który jednak odgrywa dużą rolę... W przypadku INT nie ma się co zastanawiać - odejmować ile się da.


................................................................................................................
-Alkohol jest dla tchórzów, którzy nie umieją poradzić sobie z codziennością.
-Dolej mi !

Offline

 

#8 2011-01-22 13:44:31

 Włodi

Admin

status p3z3t@aqq.eu
25425249
Skąd: Ostrowiec Świętokrzystki
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 1308

Re: Lineage ll

Necromancer



Expienie

Necromancer na expa, jak każdemu magowi wazne by wybrać wolne moby, tak by w trakcie walki można było uzywać Body To Mind Jeżeli Hp spadnie nam za nisko to Vampiric Claw. Jeżeli dobrze wyczujemy Postać to będziemy w stanie utrzymać mane tak aby cały czas koksać. To stosowałem w crumie, dawałem btm tak często jak sie dało, w FG i DV miałęm już potworki na 2-3 strzały, więc BTm używałem po każdym killu. Expi sie łatwo, jak to magiem n

PvP

Arena

VS magowie- sleep/silence/sleep/silence do skutku, ewentualnie, na dark elfa mozemy jeszcze dorzucić Anchor (paraliżuje zupełnie) bo land tego skilla zalezy od kondycji.

VS wojownicy - sleep/slow/mass slow/ frost bolt i tak az założymy mu wszystko (jeszcze mozę być curse gloom) to na dystans i czary ofensywne.

VS łucznicy- sleep/curse gloom/ curse weakness/ curse chaos/sleep/slow/mass slow/ frost bolt, spowalniamy go tak by nie mógł biegać podczas strzelania (podbieganie służy regeneracji HP łucznika i zwiększaniu Evasion, które oczywiśce przeciw magom nie ma znaczenia, ale to ogólnie do wiadomości), po każdym stunie walimy Vampirick claw/Detahspike.
Ogólnie przed kazdą walką powinno sie przyzwać Corupted mana i dać Transfer Pain, na wyzszych lvlach nawet 70% dmg przezuca nam na summona. Tyle że nie na wszystkich serwach to działa.

Poza Areną

Tutaj nie ma większych rewelacji, trzeba pamiętać że nie można walki zacząć od sleep, prawdopodobnie pod reką będziemy mieli moba, więc w napiętej sytuacji warto summona przyzwać. W razie potrzeby leczenia możemy go używac jako zbiornika energii (Vampiric Claw). Każdy agresywny gracz to nasz potencjalny kill, sleep/ w zalezności od klasy.

Walka "Grupowa"

Mass Slow- główny atut Necro, walimy to, i sowicie używamy cursów, szczególnie gloom, oczywiście summon, jeżeli działa, pozwoli sie nam dłużej utrzymać w walce. nie nastawiajcie sie na nukowanie, w walce klan klan, cz siege, mass slow okaże sie nniezastąpiony, szczególnie dlatego że "nakłada" sie z innymi slowami.

Jedną rzecza niesprawdzoną przeze mnie jest Combo. Summon/Transfer Pain przed walką, zdołowanie jego i siebie do 1/2 HP, albo mniej w zalezności od potrzeb Twisted Evil a w walce sleep/Curse Death Link. Czytałem że przy włączonym transfer Painie, uszkodzenia summona wliczają sie do CDL, jeżeli to prawda... no to cóż necro jest w stanie 1 shotować swoich przeciwników. taki "paper mage".


................................................................................................................
-Alkohol jest dla tchórzów, którzy nie umieją poradzić sobie z codziennością.
-Dolej mi !

Offline

 

#9 2011-01-22 13:49:20

 Włodi

Admin

status p3z3t@aqq.eu
25425249
Skąd: Ostrowiec Świętokrzystki
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 1308

Re: Lineage ll

Bishop




Bishop to healer. I tyle. Próba używania go jako głównego buffera w party przewaznie kończy się tragicznie - nie znaczy to, że bishop nie ma dobrych buffów. Wręcz przeciwnie - Body of Avatar jest genialny jednakowoż pozostaje bishop głównie Healer'em.

Do lvl 20 trenujemy go prawie jak zwykłego maga, czyli kładziemy nacisk na czary atakujące, ale nie zapominamy o takich czarach jak: Battle Heal oraz Group Heal. Nie wykupujemy czaru Heal- będzie nam nie przydatny, chociaż je mniej many, ale rzuca sie go o wiele dłużej.

Po wykonaniu questa na kleryka możemy sie cieszyc :smilewinkgrin:, możemy iść na party :smilewinkgrin:, ale raczej nie mamy party od 20 lvl, więc męczymy się na eg i bawimy się tam z zombiakami do 28-30lvl ( z poczętku będzie nam bardzo ciężko je zabić, tzn. czary mało będą im odbierać życia, oczywiscie expimy na skilu Disrupt Undead ). Po nabiciu przez nas 30 lvl ogłaszamy się jeszcze raz, że szukamy party- powinno się kilka osób znaleźć   i w party expimy sobie do 40lvl, po drodze wykonujac questy na zmianę klasy na Bishopa (jak ja tych questów nie lubię).

Ze skili nie kupujemy Dryad Root, chyba że zamierzamy sami expić, albo z łucznikami oraz nie wykupujemy Light Armor Mastery, chyba że zamierzamy samemu expić.

Od 40 lvl i po zmienieniu się w Bishopa zaczyna się dobra zabawa w szybkie tracenie many . Wykupujemy wszystkie skile, ale staramy się nie wykupić Might of Heaven (chyba, że będziemy expić samemu, ale tego nie będzie ).

Od samego początku chodzimy na party, marnujemu manę (szybko), więc zaczynamy używać bsps'ów. Nie kupujemy na 40 lvl broni Homunkulus Blade tylko czekamy z wykupieniem tej broni do 50-55lvl, aż będzie się nam zwracać za bsps c (wtedy kupujemy Homonokulus Blade i robimy w nim Special Ability Acumen +15% c. spd.).

Ubranie co do lvl:
1-20lvl ..:: Devotion Set, Crucifix of Blessing
21-40lvl ..:: Mithril Set, Crucifix of Blessing
41-51lvl ..:: Karmian Set, Crucifix of Blessing
52-60lvl ..:: Avadon Robe Set, Homunkulus Sword
61+ lvl ..:: Tallum Robe Set, Homunkulus Sword

Biżuterię wykupujemy taką, jaką możemy najlepszą oraz tarcze- przyda się .

-Czemu Crucifix of Blessing mam nosić do 51 lvl?
Ze wzgledu na koszty.
-Czemu mam nosić Karmian Set oraz Avadon Robe Set?
Bo dodają one do c.spd.
-Czemu mam nosić Homunkulus Sword a nie np. Sword of Miracles (on też może mieć Acumena)?
Ze względu na koszty w złożeniu jego, a potem ze względu na utrzymanie.
-Czemu mam nosić Tallum Robe Set od 61 lvl, a nie np. Dark Crystal Robe Set albo Majestic Robe Set? Przecież one też dodaja do c.spd.
Dlatego masz nosić Tallum Robe Set, bo zmniejsza ci Int o 2, a zwiększa Wit też o 2, więc zwiększa twoją szybkość czarowania.
-Ale Dark Crystal Robe Set tez zwieksza Wit o 2.
Tak zgadza się, ale zmniejsza ci Men o 2, a przez to tracisz manę i szybkość jej odzyskiwania. Oczywiście możesz wybrać Majestic Robe Set, który zwiększa ci manę i c. spd. o 15%, lecz u bishopa jest według mnie najważniejszy c.spd, a na drugim miejscu mana.
- Jakie dyes mam wybrac?
Najlepiej takie, które zmniejszają ci Int, a podnoszą Wit np. Dye of High Degree of Wit (Wit+4 Int-4)
- Ile mogę mieć c.spd.?
Jak dobrze pójdzie, to na swoich bufach możesz mieć 1000 (+/- 50) c.spd., więc zwykly Greater Heal bedziesz rzucał bardzo szybko.
-Co jeszcze dodaje mi Wit?
Szybsze ładowanie skili oraz szybsze rzucanie. Zwiększa odporności na hold, klątwy oraz większy magic critical hits


................................................................................................................
-Alkohol jest dla tchórzów, którzy nie umieją poradzić sobie z codziennością.
-Dolej mi !

Offline

 

#10 2011-01-22 13:52:20

 Włodi

Admin

status p3z3t@aqq.eu
25425249
Skąd: Ostrowiec Świętokrzystki
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 1308

Re: Lineage ll

Ludzie




Ludzie w Lineage II są podobni do ludzi współczesnych. Władają większością ziem na świecie, są też najliczniejsi.

Zdolności specjalne: Ludzie nie posiadają specjalnych zdolności, jednak ich silną stroną jest to, że mają dostęp do największej liczby klas.

Cechy: Ludzie są zrównoważeni pod względem cech.

Wojownik

Jest to podstawowa klasa dla wszystkich chcących walczyć wręcz. Postacie uczą się podstaw władania różnym orężem i pancerzami, jak i przechodzą podstawowe przysposobienie do walki w zwarciu.

Statystyki podstawowe

INT 21 STR 40 CON 43 MEN 25 DEX 30 WIT 11

Styl grania

Klasa wojowników specjalizuje się w podnoszeniu cech fizycznych, mających służyć uzyskaniu przewagi na polu walki. Wojownicy używają mieczy, sztyletów i broni obuchowych. Ich mocną stroną jest walka na krótkim dystansie (melee). Jednakże wojownik może trenować i ostatecznie wyspecjalizować się w łucznictwie, czyli walce na dystans. Ta klasa cechuje się zarówno dużą siłą, jaki i dużą zręcznością. Jeśli chcesz zatłukiwać potwory lub dłużej utrzymać się podczas bitew o zamek to zostań wojownikiem.

Mistyk

Ludzie mistycy interesują się siłami rządzącymi przyrodą. Postacie tej klasy poszukują i ujarzmiają te siły. Ponieważ zazwyczaj przesiadują nad grubymi książkami na temat magii lub przeprowadzają różne, dziwne eksperymenty nie mają zbyt wysokiej reputacji w ludzkim społeczeństwie. Można ich uznać za zwykłych czarodziejów, którzy ciężką pracą dążą do zawładnięcia większą mocą. Z reguły postacie te są ubrane w szaty i dzierżą różdżki, mające wspomagać proces rzucania czarów. Używają podstawowej magii ofensywnej i magii leczącej.

Statystyki podstawowe

INT 41 STR 22 CON 27 MEN 39 DEX 21 WIT 20

Styl grania:

Za wyjątkiem magii orków ludzie mistycy mogą władać każdym rodzajem magii: od magii żywiołów poprzez magię wspomagającą, białą, czarną, aż do przywołańców włącznie. Samotnie polujący ludzie mistycy polegają na czarze Wind Strike, który jest czarem ofensywnym. W dziedzinie walki fizycznej mistycy nie mają wiele do zaoferowania w porównaniu do wojowników.


................................................................................................................
-Alkohol jest dla tchórzów, którzy nie umieją poradzić sobie z codziennością.
-Dolej mi !

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Toszek zbiorniki na szambo studio kopiowania kaset mokotów