Pathologic Squad

PathologicSquad


#1 2011-01-21 13:18:36

 Włodi

Admin

status p3z3t@aqq.eu
25425249
Skąd: Ostrowiec Świętokrzystki
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 1308

Rappelz.

Rozmowy dotyczące gry Rappelz.


................................................................................................................
-Alkohol jest dla tchórzów, którzy nie umieją poradzić sobie z codziennością.
-Dolej mi !

Offline

 

#2 2011-01-22 01:32:53

 Włodi

Admin

status p3z3t@aqq.eu
25425249
Skąd: Ostrowiec Świętokrzystki
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 1308

Re: Rappelz.

Poradnik do gry ''Rappelz''




1. Chowańce - F.A.Q




Czym są chowańce ??

Zwierzak/Bestia ... to dodatkowa jednostka w grze Rappelz. Są kontrolowane przez graczy i spełniają różnorakie funkcje. Głównymi funkcjami petów jest atak/obrona/rzucanie czarów leczących/ rzucanie czarów osłabiających
Istnieje pare 'klas' petów:
- podstawowe
- zwyczajne podstawowe
- zwyczajne specjalne
- zwyczajne rzadkie
- specjalne rzadkie
- unikatowe

(klasyfikacja jest umowna gdyż dopiero od niedawna stosuje się nowy podział)


Jak Oswoić swojego peta?



Aby oswoić chowańca potrzebujemy:
- pusta karta chowańca (musi być tego samego gatunku co zwierzak, którego chcemy złapać)
- umiejętność oswajania - każdy gracz zyskuje ją na 10 poziomie profesji
- dużo szczęścia- każdy zwierzak może nie dać się oswoić - w takim wypadku tracimy karte bestii

Jak oswoić:
Wybieramy bestiie (zwierzaka), którego chcemy oswoić - musi mieć pełne HP;
Używamy skilla oswajanie bestii - czekamy aż oswajanie dobiegnie końca
Zabijamy zwierzaka i liczymy na szczęście.

Jeśli oswajanie się powiedzie, dostajemy karte z bestią.
Jeśli się nie uda - tracimy karte



Jaka jest szansa na złapanie bestii ??



Jest to temat dość trudny. Nie ma żadnych oficjalnych tabeli jaka jest szansa złapania poszczegółnych bestii.
Najnowsza tabela jaką widziałem ukazuje szanse jako
~65% dla podstawowych petów
~30% dla zwykłych (wróżki, ork,yeti, wilk itp)
~8% dla specjalnych zwykłych (harpia, salamandra, jastrząb)
~3% dla wyjątkowych (gnoll, Naga, centaur, anioł)
<~1 dla specjalnych rzadkich i unikalnych (cerber,dzin, smok i koala)
Jest to tylko szacunkowy procent, nie potwierdzony oficjalnie.

Każdy poziom oswajania podnośi prawdopodobieństwo sukcesu o około 3%
Tak więc dla tamera z lvl 10 oswajania szansa złapania wynosi 10*3%=30% więcej niż podstawowa premia. Nie jest to premia do dodania, lecz do mnożenia tzn.
Ilustrując to na podstawie powyższych procentowych obliczeń wychodzi nam:
~65% * 1.3 = ~84%
~30% * 1.3 = ~39%
~8% * 1.3= ~10,5%
~1% * 1.3 = ~1.3%
Dla tamera z lvl 10 oraz kartą +5 czyli poziom 15 szanse prezentują sie następująco
~65% * 1.45 = ~92.8%
~30% * 1.45 = ~43.5%
~8% * 1.45= ~11.6%
~1% * 1.45 = ~1.45%



Ekwipunek bestii / czyli co należy zrobić



Każda bestia ma możliwość załóżenia pancerza (ewentualnie pierścienia) oraz broni. Jest to możliwe dzieki jednoczeniu broni/pancerza z kartą jedności - dostępną u każdego Kupca NPC za około 500 rupli. Bestia potrzebuje umiejętnośc zakładania kart - jest to skill dostępny już od pierwszego poziomu.
Aby zjednoczyć przedmiot, otwieramy ekwipunek ALT+I i wybieramy "ŁĄCZENIE" - następnie wkładamy kartę jedności oraz przedmiot który chcemy zjednoczyć dla bestii, po czym wybieramy POŁĄCZ .
W taki sposób otrzymujemy przedmiot gotowy do użytku przez bestię. Należy pamiętać że bestię nadal obowiązuje limit poziomowy przedmiotów. Bestia poniżej 50 poziomu nie bedzie mogła używać przedmiotów z poziomu 50+



Jak ulepszyć wcześniej zjednoczony przedmiot bestii ?



Zjednoczony przedmiot należy rozłączyć używając specjalnego przedmiotu od kupca NPC - .........  . Zasada działania jest odwrotna niż w przypadku zjednoczenia przedmiotu - wkładamy zjednoczony przedmiot oraz ......... POŁĄCZ i mamy już zwykly przedmiot który sami możemy ulepszyć u Kowala lub dzięki kostą.

(wymaga uaktualnienia gdyż nie pamiętam nazw przedmiotów ^^ )



Doświadczenie bestii .




Bestia przeciętnego gracza zdobywa tyle samo doświadczenia z zabitych potworów co jej właściciel. Należy o tym pamiętać, gdyż bestia nie dostaje doświadczenia za ukończone przez gracza questy.
Odrobine lepiej ma się sytuacja u klas przywoływaczy (summoner- ang.) Bestie summonerów moga zdobywać nawet  o 30% więcej doświadczenia za zabite potwory niż ich właściciele.
Należy podkreslić, że bestia nie obniża waszego doświadczenia, lecz dostaje taką samą ilość - lub więcej dla summonera - tak więc doświadczenie nie jest dzielone między was a waszą bestie.




Śmierć bestii .



Nie raz zdarzy wam się, że wasz pupil padnie w wirze walki. W takiej sytuacji nalerzy pamiętać jedną prostą zasadę :
istnieja metody wskrzeszenia bestii bez odzyskania doświadczenia oraz z częściowym odzyskaniem doświadczenia.
Aby wskrzesic bestie możecie użyć:
- zwój wskrzeszenia - nie odzyskuje dośw.
- czar wskrzeszenia/przywrócenia/ wskrzeszenia bestii - przywraca niewielką ilość dośw
- księgę wskrzeszenia bestii - dostepną ze sklepu gpotato




Skille peta.




Każda bestia ma możliwość rozwijania różnych umiejętności . Umiejętności, poza poziomem bestii i jej ekwipunkiem, w największym stopniu wpływają na jej siłę i skuteczność.
Za każdy zdobyty poziom bestia otrzymuje 1 Punkt umiejętności( poziom profesji) który możemy zainwestować w webraną przez nas umiejętność. Należy dobrze zastanowić się zanim rozwiniemy jakąś umiejętność, gdyż cofnięcie decyzji jest niemożliwe bez dużego nakładu kosztów - do resetowania punktów umiejętności bestii służy drogi przedmiot ze sklepu rappelz.

Warto wspomnieć także o "overbreed" - dosłownie 'ponad rozwój; nadrozwój' bestii. Będę używał określenia overbreed, gdyż polski odpowiednik tego słowa jest dość niezręczny.
Overbreed bestii  występuje, gdy nasza bestia zdobędzie odpowiednio poziomy 51-60, oraz 100-115 przed evolucją. Za każdy poziom overbreed bestia otrzymuje +1 do swojego poziomu, oraz dodatkowo +2 punkty umiejetności na poziom (zamiast 1 jak to miało miejsce do lvlu 50). Prościej mówiąc: Gdy nasza bestia osiagnie poziom 50 możemy ją evoluować na tzw evo2 - lecz możemy z tym poczekać do lvl 60 przez co nasza bestia zdobędzie status +10( +1 za każdy poziom powyżej 50), dodatkowe 20punktów umiejętnosci(10 podstawowe oraz 10 bonusowe)( 2 punkty co poziom) , oraz lepsze statystyki na evo 2; podobnie sytuacja wygląda z evo 3 - zamiast evoluować bestie na poziomie 100 możemy to zrobić na poziomie 115, przez co otrzymuje status +15 ( w sumie +25 jeśli evo 2 było na lvl 60), dodatkowe 30 punktów umiejętnosci (2 punkty za każdy poziom powyżej 100), oraz najwyższe statystyki dla bestii.

Bestia z +25 zwana jest w pełni rozwinięta i posiada najwyższe statystyki. Dla porównania - bestia lvl 115+25 będzie miała w sumie 115+25=140 punktów umiejetności(max wartość); bestia 115+13 będzie miała 115+13=128 punktów umiejętności; a bestia 115+0 będzie miała podstawowe 115 punktów - czyli różnica wynosi 25 punktów umiejętnosci między najsilniejszą a najsłabszą kombinacją evo.



Nie mogę wam jednak powiedzieć jak należy rozwijać bestię. Wszystko zależy od tego jaki mamy styl gry, do czego będzie nam bestia potrzebna i jaki ma poziom


................................................................................................................
-Alkohol jest dla tchórzów, którzy nie umieją poradzić sobie z codziennością.
-Dolej mi !

Offline

 

#3 2011-01-22 01:41:40

 Włodi

Admin

status p3z3t@aqq.eu
25425249
Skąd: Ostrowiec Świętokrzystki
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 1308

Re: Rappelz.

2.Rasy postaci.




Asura




Asura to spadkobiercy bóstwa zniszczenia. Asura specjalizują się w czarnej magii oraz posiadają szybkie ataki i dużą zwinność.
Powiada się, że Asura są rasą upadłych, zesłaną aby pomagać rasie ludzi - Gaia


Możliwe ścieżki rozwoju postaci Asura:

Kłusownik > Mag > Mag Bitewny
Kłusownik > Obieżyświat > Skrytobójca lub Mroczny Łowca
Kłusownik > Mroczny Czarodziej > Mag Chaosu lub Czarnoksiężnik



Gaia




Gaia to potomkowie dawnych mieszkańców. Gaia jest bardzo wszechstronną rasą specjalizującą się głównie w magii natury.


Możliwe ścieżki rozwoju postaci:

Rzezimieszek > Minstrel > Przywoływacz
Rzezimieszek > Szaman > Szaman Bitewny lub Druid
Rzezimieszek > Wojownik > Mistrz Walk lub Łucznik




Deva




Deva to dzieci bóstwa stworzenia. Odziedziczyli święte moce leczenia ran świata. Używają świętej magii by leczyć i bronić.
Potomkowie Deva zostali zesłani aby pomagać rasie ludzi Gaia.

Możliwe ścieżki rozwoju postaci:

Przewodnik > Hodowca > Opiekun Zwierząt
Przewodnik > Paladyn > Rycerz lub Żołnierz
Przewodnik > Uzdrowiciel > Kapłan lub Kapelan


................................................................................................................
-Alkohol jest dla tchórzów, którzy nie umieją poradzić sobie z codziennością.
-Dolej mi !

Offline

 

#4 2011-01-22 01:53:23

 Włodi

Admin

status p3z3t@aqq.eu
25425249
Skąd: Ostrowiec Świętokrzystki
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 1308

Re: Rappelz.

3. Pobieranie gry.




Aby pobrać grę trzeba :
1. Zarejestrować się za darmo na oficjalnej stronie Rappelz. http://pl.rappelz.gpotato.eu/
2. Po rejestracji kliknąć ''Pobierz''

Po pobraniu gry wystarczy zainstalować aplikację , zalogować się i cieszyć się grą


................................................................................................................
-Alkohol jest dla tchórzów, którzy nie umieją poradzić sobie z codziennością.
-Dolej mi !

Offline

 

#5 2011-01-22 02:09:48

 Włodi

Admin

status p3z3t@aqq.eu
25425249
Skąd: Ostrowiec Świętokrzystki
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 1308

Re: Rappelz.

4. Palladyn (Żołnierz)




Żołnierz: Wszechstronny Przewodnik

Ten przewodnik przykryje wszystkie aspekty Żołnierz klasy, który jest jedną z 2. pracy Deva Świętego Wojownika.

1.. Przegląd
2..Bronie i Zbroja
3.. Kamienie i Pierścionki
4.. Umiejętności
5.. Zadawanie obrażeń
6.. Loch - drużyna
7.. Wniosek

1.. Przegląd

Główne Cechy  Klasy Żołnierza

Używa podwójnych mieczy lub oburęcznej broni. Rozszerza umiejętności władanie dwoma brońmi i pasywne umiejętności dla broni oburęcznych Palladyna. Rycerze, z drugiej strony, rozszerz linię tarczy.

Żołnierze są uniqwersalną klasą, która może służyć jako zarówno DD(ang. damage dealer - zadawacz obrażeń) i zbieracz zagrożenia(ang. aggro).
Z powodu dużej ilości umiejętności do użycia natychmiastowego, Żołnierz ma najwyższy współczynnik zadawania obrażeń przez 5-6 sekund niż jaka kolwiek inna klasa postaci walcząca w zwarciu. Jakkolwiek żołnierz musi nieustannie użyć umiejętności atakuje, by podtrzymywać wysokie obrażenia.

Żołnierz przeciw Rycerz Porównanie:
Rycerz i Żołnierz są faktycznie dość podobnymi klasami. Nie wolno jedkan zakładać, że Żołnierz jest czystym DD (ang. damage dealer - zadawacz obrażeń), a Rycerz jest czystym tankiem (ang. tank - czołg) który będzie przyjmował wszystkie obrażenia.

Używając podwójnych miecze lub oburęczne bronie, Żołnierze atakują nieznacznie szybciej z powodu mienia pięciu dodatkowych poziomów biernej umiejętności. Różnica jest jednak znacząca i oburęczni rycerze mają potencjalnie podobny atak jak żołnierze. Z drugiej strony jest popularne ale wysoce niepoprawny trend, że rycerze muszą nosić tarcze i to może prowadzić do jakichś nieporozumień. Rycerze może przewyższyć  żołnierzy w ataku przez pewien okres czasu używając Przełamanie obrony (ang. mental breaker).

Teoretycznie, rycerze (lub Żołnierze) z tarczą może tankować lepiej niż inne klasy bez tarczy.
Rycerze z tarczami są zdolni do debuff (nakładania ujemnych statusów) na atak przeciwnika, ale są ubodzy  w manę  w porównaniu z żołnierzem. Ogólnie, żołnierz jest więcej ideałem dla działania w pojedynkę i w małych grupach w lochu, kiedy zapotrzebowanie na mane jest bardzo ważne. Rycerze muszą naprawdę uważać na poziom many, bo gdy ta się wyczerpie, rycerz staje się mało efektywny.
Rycerze bez tarczy (i bez umiejętności uderzenia traczą) jest tak samo efektywny jak Żołnierze w debuffowaniu fizycznego ataku, ale bardziej wymagający w kontroli many.


2..Bronie i Zbroja


Żołnierze  mogą wybrać spośród 4 rodzaji broni. Nie ma jednak czegoś takiego jak "najlepsza broń" dla żołnierza. Wybór broni i zadawane obrażenia zależą w dużej mierze od tego, jak dużo używasz ataków umiejętnościami w porównaniu z podstawowym atakami.
Krótkie opisy broni, które możesz wybrać:

1.. Podwójne Miecze - zadają największe obrażenia na sekundę używając podstawowego ataku. Jednak w związku z niskim atakiem każdego miecza w porównaniu do broni oburęcznych, podwójne miecze są najmniej wydajne podczas używania umiejętności. Są także dość drobgie, ponieważ musimy polepszyć obie bronie co wiąże się z podwójnymi kosztami - inaczej niż w przypadku broni dwuręcznych.

2.. Dwuręczna buława - Mając najwięcej ataku fizycznego ze wszystkich czterech broni ,  2h (ang. 2 handed - 2 ręczna) buława jest najbardziej skuteczna pod względem używania ataków umiejętnościami. Możemy nią użyć "Ogłuszenia buławą" i "Ulepszonego ogłuszenia buławą", czego nie mogą inne bronie. Jako, że jest to  najpowolniejsza broń, 2h buława jest najmniej skutecznymi pod względem podstawowych ataków. Jakkolwiek odkąd żołnierze naprawdę tylko polegają na atakach umiejętnościami podstawowe ataki nie są aż tak ważne.

3.. Włócznia - Między oburęcznymi broniami, włócznia jest najszybsza ale ma najmniejsze obrażenia, dlatego jest najbardziej skutecznych pod względem podstawowych ataków, ale najmniej skuteczny pod względem ataków umiejętnościami.

4.. Oburęczny miecz - może być używany jako środek pośredni między włucznią oraz buławą dwuręczną.

5.. Łuk / Kusza - w pewnych  sytuacjach mogą być używane jako broń zapasowa. Jedna z przeoczonych cech klasy jest, że debuff "wstrzymanie ruchu"  może zostać użyty z łukami i kuszami jak również z broniami do walki bezpośredniej.


2. Zbroja:
żołnierze (i rycerze) mogą wybrać pancerz  wojownika albo myśliwego . Zbroja wojownik  ma więcej p-def (ang. p-def / physical defense - obrony fizycznej), ale zbroja myśliwego ma więcej m-def(ang. magic defense - obrony magiczna) wraz z premią do szybkości ruchu.Do poziomu ~80 zaleca się używać pancerz wojownika z faktu, że będziemy potrzebowali więcej obrony. W późnijszym etapie można stosować oba pancerze zamiennie w zależności od potrzeb.


3.. Kamienie i Pierścionki



50/50 siła/żywotność

Pierścionki wojownika dające bonusy do siły i żywotności, lub tylko do siły
W pewnych sytuacjach warto mieć jednak przedmioty z kamieniami dusz wiedzy i inteligencji aby podnieść nieznacznie obronę magiczną - gdy np. walczymy z potworrami używjaącymi obrażeń magicznych.



4.. Umiejętności


- co jest ważne a co mniej ważne
Ważne umiejętności do rozwinięcia - błogosławieństwo, przełamanie obrony, prowokacja i boskie zgromadzenie

Pierwsza profesja - Palladyn:
Rażenie, Boskie uderzenie, ogłuszenia buławą- niezmiernie przydatny pod względem spam umiejętność
Przełamanie obrony- jedna z najbardziej ważnych umiejętności, które masz. Powinien zostać rozwinięty bardzo wysoko, ponieważ bardzo pomaga w DP i solo.
Przełamanie woli - powinien być spammed wielokrotnie, ponieważ to odnawia zapasy many. Umiejętność ta powinna być stosowana na poziomie 1, gdyż wtedy potencjalny zysk many jest najwyższy. Skill ten jest najbardziej efektywny z bronią zadającą duże obrażenia czyli np z dwuręczną buławą.
Przełamanie obrony, powstrzymanie- Nie tak przydatne jak dwa powyższe, ale są przydatne jako umiejętności do spamowania przeciwnika. Nie należy wydawać w nie zbyt dużo punktów PP
Boskie zgromadzenie , Błogosławieństwo - ważne buffy
Boski Krzyż - ta umiejętność jest ogólnie bezużyteczna teraz.
Perfekcyjne ogłuszenia buławą - dostajesz 5 poziomów tej umiejętności jako Palladyn, jednakze jest to ważna umiejętność na Bossów. To jest główny powód, dla którego,  2h buława jest najlepszą bronią w pvp.
Prowokacja - dobre do Lochów w drużynie.

Żołnierz :
Aura Nienawiści - słaba aura prowokacji. Raczej mało przydatna umiejętność, może posłużyc jako forma ochrony słabszych graczy któzy przypadkowo przywędrowali na silniejsze potwory w Lochu.

Święta Aura - aura ataku. Zadaje przeciwnikowi obrażenia kosztem many.

Podwójne uderzenie (podwójne miecze tylko) - Powoduje obrażenia przez pewien czas. Może pomóc Ci utrzymać aggro potwora na sobie.

Dziki Strumień (2h bronie tylko) - Rzuca  obażenia poprzez czas na celach dookoła ciebie, powodując ich skupienie na Tobie. Dziki Strumień jest bardzo przydatny do zbierania aggro (zagrożenia) dużej ilości potworów,ale konsumpcja many jest bardzo wysoka.

Boski Błysk - oślepia cel, zapobiegając atakowaniu Ciebie przez krótki okres czasu. Bardzo przydatna umiejętność do zabijania Bossów oraz do walki solo w lochu. Rozwiń tą umiejętność na poziom 1 bo tyle powinno wystarczyć.
Lekka Szybkość - znacznie wzrasta szybkość ruchu dla krótkiego okresu czasu. Może zostać użyty dla uciekania.
Rozrywający sąd- powoduje ogłuszenie . Bardzo przydatny do gry solo i nieodłączny w PvP.
Potężne Rozbicie (2h bronie tylko) - Odrzuca przeciwnika. Dobra umiejętność do PvP

Laserowe Ostrze (podwójne miecze tylko) - umiejętność oparta na PvP, unieruchamia przeciwnika na krótki okres czasu.
Boski Trzask - w biegniesz-umiejętności. Wielki dla wszystkich sytuacji. Boska Gotówka i Lekka szybkość są czym uczyni z żołnierzy więcej telefonu komórkowego niż rycerzy.
Sąd Bogini - skill na odleglość, zadaje obrażenia przez krótki okres czasu.



Dalsza część już niedługo


................................................................................................................
-Alkohol jest dla tchórzów, którzy nie umieją poradzić sobie z codziennością.
-Dolej mi !

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Mońki Hotel Tano Guam